Jeśli masz tak jak ja dziecko, które nie chce jeść, to tutaj możesz się przekonać, że Twoje dziecko nie jest odosobnionym przypadkiem:) Jeżeli jesteś bezsilny i nie masz pomysłu jak przekonać swoje dziecko do jedzenia - skorzystaj. Jeśli masz lepszy pomysł - pomóż mi.

czwartek, 1 marca 2012

Sposób nr 2 Fobia jedzeniowo - brudzeniowa czyli klin - klinem

Franklin nie lubi się brudzić, dlatego nie bierze jedzenia do ręki, nie je rękami.  W piaskownicy jest znanym operatorem łopatki, który rączką piasku nie dotknie. Co tu zrobić?
=>Farby do kąpieli - pierwszy raz jak pomazałam Franklina taką farbką to się rozpłakał...
=>Farbki do malowania palcami - na początku bunt, potem jakoś poszło
=>Zmieszałam wodę z mąką, zafarbowałam kolorem i malowaliśmy rękami np. balon, albo karton
=>Gra w znajdowanie warzyw (takich prawdziwych) - porażka. Franklin w ogóle nie chciał tego dotykać...
=>Pomoc w kuchni - super, zaczęło się od mieszania suchych składników, a ostatnio robiłam ciasto na pizzę i włożył rękę do rzadkiego ciasta i mieszał ze mną!!! Super!!! Potem wałkował swój mały placuszek, smarował sosem... Upiekłam go z dodatkami i zjadł, bo to była jego pizza.
Franklin nigdy nie zjadł normalnej kanapki np z serem, wędliną, twarożkiem. Po prostu never! Zrobiliśmy razem sandwiche zapiekane z serem. Sam mi podawał chleb (bo przecież sera by do ręki nie wziął). Zjadł.


Na początku było tak..
A Jak już spróbował, to było tak :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz