Jeśli masz tak jak ja dziecko, które nie chce jeść, to tutaj możesz się przekonać, że Twoje dziecko nie jest odosobnionym przypadkiem:) Jeżeli jesteś bezsilny i nie masz pomysłu jak przekonać swoje dziecko do jedzenia - skorzystaj. Jeśli masz lepszy pomysł - pomóż mi.

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Przepis na cebulaki

Ostatnio próbowałam nowego przepisu na cebulaki i postanowiłam się z Wami nim podzielić, bo wyszły ciekawie. Poza tym zawsze się przyda mała zmiana w kuchni i ucieczka od codzienności. Mąż ma jakby bardziej zaczarowane oczy... dziecko je bez krzyków... polecam;)

Cebulaki
2 filety z kurczaka
2 cebule
2 jajka
2 łyżki mąki ziemniaczanej
3 łyżki oleju
1 łyżeczka posiekanej pietruszki
1 łyżeczka posiekanego koperku
sól, pieprz,(zioła prowansalskie albo własne jakieś ulubione przyprawy)
Filety i cebulę drobno pokroić w kostkę włożyć do miski, dodać żółtka, mąkę ziemniaczaną, olej, zieleninę, przyprawy. Następnie ubić białka, wszystko razem dokładnie wymieszać i piec na gorącym oleju.
Ja ostatnio namiętnie używam patelni grillowej, bo prawie nie trzeba dawać tłuszczu do smażenia.

Ja podałam je z pire z ziemniaków i gotowanego selera oraz z kalafiorem z koperkiem.
Smacznego;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz