Jeśli masz tak jak ja dziecko, które nie chce jeść, to tutaj możesz się przekonać, że Twoje dziecko nie jest odosobnionym przypadkiem:) Jeżeli jesteś bezsilny i nie masz pomysłu jak przekonać swoje dziecko do jedzenia - skorzystaj. Jeśli masz lepszy pomysł - pomóż mi.

piątek, 6 kwietnia 2012

Antystres

Odnalazłam pasję, którą mogę realizować wieczorami, kiedy zostaję sama w domu, a dzieci śpią smacznie w łóżeczkach.
To mój świat...
To mój relaks...



Efekt mojego relaksowania się po dniu pełnym wrażeń.


Nie ma to jak usiąść i zacząć malować...

Decoupage to nowość w moim repertuarze artystycznym. Tą starą tacę postanowiłam odnowić dla Mamy.

Szlifowanie, czyszczenie, projekt i malowanie...



Praca nad szczegółami...

Tapowanie... (?)

Efekt końcowy ;)


Moja doniczka ;)
I jeszcze jedna ;)


1 komentarz: